צביקה לוינשטיין
ייעוץ מס | הנהלת חשבונות
עצמאי? חושב להיות עצמאי? חושב על פתיחת עסק?
כבר בשלב תכנון פתיחת עסק תוכל להתיעץ עם יועץ מס לגבי שאלות חשובות
במה אתה מתמחה, ובאיזה נושאים אתה צריך עזרה? מה הפוטנציאל של העסק? למי משווקים וכיצד? מה תחזית ההוצאות וההכנסות לשנה הקרובה? כיצד מממנים את זה? האם צריך לשכור שטח במקום יוקרתי או שאפשר להתחיל בקטן מהבית? האם צריך רכב? איזה רכב? האם צריך לקנות מלאי? כמה? האם לקחת הלוואה? מה אפשר לעשות לבד ובמה צריך לקבל עזרה מקצועית? האם לקחת עובדים?
שאלות הקשורות לרשויות המס: האם להרשם כעוסק פטור או עוסק מורשה? האם כעצמאי או שכדאי להתאגד כחברה בע"מ? מתי כדאי לפתוח תיק? כיצד להתנהל מול הרשויות? איזה הנהלת חשבונות אני צריך: הנהלת חשבונות כפולה או הנהלת חשבונות חד צידית? האם יש ספרים מיוחדים שאותם צריך לנהל? איזה דו"חות צריך להגיש, מתי ולמי? מה זה הצהרת הון? כיצד מכינים משכורות לעובדים?
יועץ מס מסייע לעסק בטיפול השוטף בעסק - הנהלת החשבונות השוטפת של העסק, הגשת דו"ח שנתי למס הכנסה, הצהרת הון
ייצוג מול מע"מ, מס הכנסה והמוסד לביטוח לאומי.
תכנון תשלום מקדמות מס הכנסה וביטוח לאומי
בשאלות שוטפות כגון: מה נחשב להוצאה מוכרת? מה כדאי לרכוש בסוף השנה? איזה רכב לרכוש?